♡︎ SJ Legendary Sub ♡︎

ترجمه برنامه های سوپرجونیور تیم SJBlueOcean

♡︎ SJ Legendary Sub ♡︎

ترجمه برنامه های سوپرجونیور تیم SJBlueOcean

Eunhyuk SS6 Dear two

اجرای Dear two  از اونهیوک در سوپرشو شش همراه با ساب فارسی
عیدانه
نظرات 2 + ارسال نظر
souri جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 03:06

آره.هم با پلیرهای گوشی امتحان کردم هم تو سیستم کامپیوتر.تو هیچ کدوم باز نمیشه و ارور میده.

نمیدونم چرا این مشکلو داره چون خودم چک میکنم درسته
میخوای گلم به اکانت ادمین بلواوشن تو تلگرام پیام بده فایلو جدا بفرستم برات

سوری پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 05:08

سلام.خسته نباشین عزیزان. سال نوتون مبارک. میخواستم نشکر کنم بابت حماتی که برای الفهای ایرانی میکشین و یه تشکر ویژه هم دارم بابت عیدانه های عالی که برامون میذارین. مثل همیشه تو همه چی عالی هستین. آه راستی نمیدونم چرا فایل زیر نویس این اجرا تو هیچ پلیری اجرا نمیشه و ارور میده. اگر میشه لطفا بررسیش کنین ممنونم.

سلام عزیزم، سال نوی شما هم مبارک
قربونت وظیفه
از حالت rar خارجش کردی گلم؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد